Balkan Atletizm Şampiyonası'nda mücadele eden milli sporcular 13'ü altın, 28 madalya kazanarak takım halinde şampiyonluğa ulaştı.
Türkiye Atletizm Federasyonunun açıklamasına göre Yunanistan’ın Volos kentinde düzenlenen organizasyona katılan ay-yıldızlı atletler, 13 altın, 10 gümüş ve 5 bronz madalya aldı.
Toplam 51 sporcuyla mücadele eden Türkiye, 79’uncusu yapılan şampiyonada tarihinin en iyi ikinci derecesini elde etti.
Şampiyonada madalya kazanan atletler şöyle:
Kadınlar
Altın: Esra Türkmen (cirit atma), Edibe Yağız (3000 ve 5000 metre), Özlem Becerek (disk atma), Emel Dereli (gülle atma)
Gümüş: Simay Özçiftçi (100 metre), Elif Polat (200 metre), Sümeyye Erol (3000 metre engelli), 4×100 metre bayrak takımı (Büşra Akay,Simay Özçiftçi,Bahar Öztürk,Beyzanur Seylan)
Bronz: Sıla Koloğlu (200 metre), Tuğba Toptaş (1500 metre)
Erkekler
Altın: İsmail Nezir (400 metre engelli), Salih Teksöz (1500 metre), Kubilay Ençü (400 metre), Mert Selek (5000 metre), Can Özüpek (üç adım atlama), Erdem Tilki (sırıkla atlama), 4×100 metre bayrak takımı (Ertan Özkan, Kayhan Özer, Batuhan Altıntaş, Deniz Kaan Kartal), 4×400 metre bayrak takımı (İlyas Çanakçı, Kubilay Ençü, İhsan Selçuk, İsmail Nezir)
Gümüş: Kubilay Ençü (200 metre), Ömer Faruk Bozdağ (800 metre), Mert Selek (3000 metre), Abdullah Tuğluk (3000 metre engelli), Yasir Kuduban (yüksek atlama), Ömer Şahin (disk atma)
Bronz: Ertan Özkan (100 metre), Cuma Özcan (3000 metre engelli), Hüseyin Özdemir (cirit atma)