Zorunlu kış lastiği artık 15 kasımda takılacak

Daha önce 1 aralık-1 nisan arasını kapsayan zorunlu kış lastiği uygulaması artık 15 kasımda başlayacak, takip eden yılın 15 nisan tarihine kadar devam edecek. 

Gündem 4 Ekim 2025
Bu haber 8 ay önce yayınlandı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca hazırlanan “Kış Lastiği Kullanma Zorunluluğu İle İlgili Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğde Değişiklik Yapılmasına Dair Tebliğ”, Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Buna göre, artık şehirler arası kara yollarında yolcu ve eşya taşımada kullanılan taşıtlarda her yıl 15 Kasım ile takip eden senenin 15 Nisan tarihleri arasında kalan 5 aylık dönemde kış lastiğinin kullanılması zorunlu olacak.

Bu uygulama, daha önce 1 Aralık ile takip eden yılın 1 Nisan tarihleri arasında geçerliydi.

10Haber bültenine üye olun, gündem özeti her sabah mailinize gelsin.